Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Sunday, August 28, 2011

sampaikan

TuNgGu tAw!!
matluthfi is mine..agaga..
okeyh2..saje jee..
sebenarnye.. nak gtaw nh..

bismillah..
sampaikan salamku ini kepada dia..
agar ku dapat bertemu dengannya lagi..
kirimkan ucapan rinduku ini kepada dia..
agar ku dapat memeluknya lagi..
tiupkan bayu kedinginan ini kepadanya..
agar aku dpt lagi merasai kehangatan ketika bersamanya..
andai aku tidak dapat lagi bertemu dengannya..
cuma satu yang aku pinta..
izinkan aku sentiasa bersamanya di sana..
sesegar harapan kepada ramadhan yang bakal meninggalkan kita..

terima kasih ya ramadhan..semoga aku miliki ketegaran hati dlm menjalani hidupku..


0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen