Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Sunday, November 27, 2011

awal muharam detik permulaan..

assalamualaikum..bismillah..
alhamdulillah..telah masuk satu muharam 1433hijrah..
okeyh,firstly aku harap di awal tahun ini..
aku dapat memberi kebaikan kepada insan2 diluar sane..
dapat menjadi seorang muslim yang berwibawa di kampus..
semoga ku juga tegar dalam menghadapi ujian yang bakal dihadapi pada sem2 yang mendatang..
Amin..
doa ini buat sahabat2 juge..
3/12/2011 bakal mendatang..semakin dekat..
seram tuu..
doakan aku ye korang agar aku dengan senang hati interview bersama telaga biru..
iye,..mekaseh sume..

hey2,straight to the topic..aku berjaya membaiki blog ni balik..
mekaseh idea..
sume dari Allah..korang tahu tak..
tetibe aku adew satu idea..ahaa..
bayangkan satu bilik yang gelap..
dan aku lupe ape idea aku..tupp..dah laa..tak yah bayang..

terimelah ucapan ini..
special for u all..
syukrann..
pss..tak sabar tunggu esok..HARIMAU MUDA beraksi!!!
wuhuu!!
nak tengok aksi adik nazmi..

0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen