Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Saturday, November 12, 2011

bukak mate besar2..

jom2..dengar radio online..
pehh seluruh negara taw aku dengar..yehh!!
skrang berputar lagu korea..
haha..
please2 dont think anything..
im just listener k..
haha..
seronok gak..
mehh aku hantar korang kat negara korea k..http://liveonlineradio.net/korea/chuncheon-mbc-774-am
hehe..k go there,jgn balek2..
okeyh..byk sgt negara aku jelajah nii..
soo meh2 aku wi korang satu pic nii.
inilah cita2 aku..peniqab..
lastly..
aku nak ucapkan selamat berjihad tok pelajar STPM..
terutamanya Nazrin..
yeahh!!
credit to nazrin,cekra,adli and all student spm and stpm
dengarlah yee ceramoh tuu..



0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen