Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Friday, November 18, 2011

tahap kesabaran dah limit..keyh!!..

assalamualaikum..
bismillah..
wahhh...aku sangat teruja selepas menerima panggilan telefon dari TELAGA BIRU TRAINING AND CONSULTANT..katenye aku boleh pergi interview utk jadi fasilitator di kem super aulad pada 11,12,13 disember 2011 ni..
Ya Allah mule2 takde perasaan tetapi selepas view gambar2 kem super aulad..masyaAllah..
jadi berkobar2..kalau boleh cepat2 aku nak g interview tu..
namun kene tunggu dulu,umi dan walid aku punye keputusan..
hiii..
mereka dah setuju cuma tunggu nak konfem tarikh kepada en.Shazni (pihak Telaga Biru)..tak sabar same keputusan walid pasal tarikh yang boleh g antar aku interview kat sane..
hee..gembire2...
okeyh lastly..harap2 akak yang aku comment kat blog dye cepat2 tengok post ni daan comment balek utk aku tanye bende2 tentang kem yang lepas dye pergi tu..hii...
doakan aku dapat jadi fasilitator ni ye..Amin..aku nak rase berkhidmat untuk masyarakat..






0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen