Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Friday, November 25, 2011

teruskan kehidupan

assalamualaikum..bismillah..
untuk semua...
sekarang kehangatan bagi pelajar STPM dan SPM..
heh..
sebenarnye..banyak sangat aku nak coretkan pada masa ni..tapi tak teratur dahh..makin hilang nihh..
well...takpe laa..
sekarang cerita pertama:
hey2 boys girlz..tahu kan hidup nih bukan sekadar lalu jee..
tapi menceroboh,menolak,menghampiri dan bermacam2 lagi..
jadi itu same macam mase tyme study jugak..kite harus kental dan kuat melawan cabaran dihadapan..
kerana bukan senang nak senang dan bukan susah nak susah..
itu mak aku kate..
semuanya berpandukan kepada kehedak kita...kalau nak berjaya mestilah kuat...
takde orang yang boleh ubah diri kita..
takde orang boleh suke2 paksa kita..
tapi kalau dah tak faham2 keadaan,terpaksalah seseorang memaksa kita demi kejayaan kita sendiri..
itulah aku,pedoman buatku..
cerita kedua:
toink2..see this!!!
ingat tak kita makan same2 dulu..2 seposen..
wahhh dah la sedap!!!!
sekarang ade agy k??rasenye susah jumpe dah nihh..
so kalau sesape jumpe gtaw aku sekarang jugak..

cerita ketiga:
dah laa habis sudah crite nihh..
k laahhh...mungkin aku tak boleh menjadi penulis blog yang terbaek..tapi sekadar main2 sudah..

wahai manusia jangan lupe tunai kewajipanmu..
mungkin ini jumaat terakhir untukmu..
tak sabar tunggu 3/12/2011...

0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen