Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Thursday, November 10, 2011

updatezzz...dlm keadaan mengantok..

hooo....mengantukkk..
assalamualaikum..bismillah..
semua2 sihat tak..
okeyh semalam aku tonton 'Hujah' di TV9..
ade sesape yang tengok jugak..yaya2..
tajuk yang dibincangkan menarik minat aku tengok muka tiga orang nii..
soalan dan jawapan yang diajukan memberi idea kepada aku gak..

okeyh tajuknya >>>Perhimpunan Seksualiti..
en. aziz desa bersama dengan en. nasharudin mat isa dan dato zainal abidin..
sesape yang tengok dapatlah dengar idea diowg dan jawapan diowg.
satu bende je aku nak highlight kat SINI...
kalau kita nak rasa macam mane kaum LUTH rase,teruskanlah perbuatan keji ini..maka penyesalan tidak akan diterima lagi kerana kau sudah tertimbus di bawah tanah..
Allahuakbar..aku takut sangat kalau HUKUM ALLAH engkau semua nak main2kan..ingat!!
kalau kau menolak perintah ALLAH,maka terbatal IMAN KAU..nauzubillahminzalik..

mari sucikan hati sini meta jah..:

0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen