Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Thursday, December 1, 2011

bakal budax2 kelas sem depan

assalamualaikum..bismillah..
ouhh!!again i come here...sorry dear..
saje2 aku nak kongsi kat korang semua..
sem depan kan aku amek sem3..
sem last..
harap2 aku dapat 3.8 ke atas..sedapnye!!!
tapi usehe lebih la nampaknye..
okeyh..senarai bebudak kelas aku nih dye..
tuwhh dia...semua bakal budak kelas aku..tapikan...aku tak pastylah...mungkin ade yg tukar ngan kengkawan diowg..
takpe..asalkan diowg bahagia..
k..sekarang aku nak tunjuk sape aku sebenarnye..
nanti bebudak kelas aku kenal aku..keyh..
wait and see..
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
||
||
||
||
||
||
||
okeyh,this is me
nanty jumpe tegur key..
bye kawan2..

0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen