Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Friday, December 2, 2011

delima bagi kali ini..

assalamualaikum...bismillah..
hmm...sejak kebelakangan nih...
terasa aku ade buat salah..sesuatu yang salah dan aku tak boleh duge..
dan pade hari ini dan waktu ini...
ade sesuatu yang selame ini aku pikir2kan...
dan memang sambil2 tuwh makan buah delima laa..
sebab tu delima nih..dalm keadaan delima...
gano ork kalau kiter tgh study2 nih tetibe..
ade due prob membelenggu..
masalahnye serupe..
pertamanya,aku penah berhubung dengan si A nih sebelumnya,tapi lepas tuh trputus lak,aku pon tak faham,so dalam mase tuh aku contact si B,si A kenal..aishh...mmg biase2 jer,lame2 laen lah...lagi2 si A jrg kontek and lngsung tak kontek..tapi tetibe lpas masuk IPT si A mencari..ouhh..mase tuh mmg gembire,tapi terpikir cmne lak ngan si B??..huhhh...semue tak dijangka...
keduenye,aku mmg selalu brhubung dgn si B..jrg dan tak sgt dgn si A..

adekah aku telah melakukan kesilapan ??
tapi aku tak boleh g meminang diowg agy..aku masih student...
aku kene capai cita2 aku dan harapan ibu bapa aku...
ouhh!!!problem maa...
mcm mane nih..aku single lagi tapi delima jugak dalam tyme single...
please advice me as ur younger sister..

0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen