Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Saturday, December 3, 2011

perjalanan sehari yang sangat bermakna...

assalamualaikum..bismillah..
alhamdulillah,aku telah menjalani temuduga tok menjadi fasi dengan lega..
fuhh,lega toll taw...
tetapi dugaan yang banyak la mase nak sampai ke No. 28,Jalan Tembaga SD 5/2A,Sri Damansara Industrial Park...huh..memang ingat alamat dye sebab ape?
sebab payah tol nak sampai ke sana..tak sangka..
tak sangka sampai jugak dalam mase 2 jam la jugak dari Sepang nih..
fuhh menitik peluh..ahah..
sekarang,aku sangat gembira dan teruja..
kenape??
kerana aku dapat tengok ayah sedare aku konvo..
dengan memakai topi,baju costum itu...huhh!!semart!!
aku semart jugak tahu!!
pakai costumtuwh..
nak pakai byk kali rasenye..
gembire..
sambil2 tuwh..
teringat jugak..
mase aku habis interview!!
huhh...tunggu setengah jam ayah aku kat bwah..
sempat pekerja2 telaga biru tu namapk aku duk ctuw..
sampai la ade slah due org dye balek ke pejabat..dye agak terkejut..
tgk aku sorang2 kat ctu tunggu ayah aku..
dye terus tegur dan mengeluarkan kad..suruh aku tunggu kat atas kat pejabat...
aku agak segan la sikit yelahh..
aku tak reti ckp ngn lelaki sgt..klw takde sebab..
dye terus bukakn pintu..aku naik..haha..
dalam hati senyum lebar!!
nih la masalah perempuan mudah teruja!!ahaha...masalah tol jadi perempuan taw.
okey tetibe tepon bunyi..ayah aku dah sampai,..
so aku turun..aik..mane kete???
haaa??kete ayah aku..
dye terus nampak aku dan tanye lagi dah sampai k??
aku kate dah dan senyum..terus g kat kete..ahaha..
tak terucap kate terime kasih..rupenye..adik2 aku perasan semua tuh dari kete..
owhh!!noo...
bikin hati teruja sgt taw..
so kesimpulannya hari ini aku sgt gembire teruja dgn pelbagai pengalaman tyme interview,dan memakai baju convocation USIM ke 10...
saye sgt gembire dengan kejayaan pak cik aku MOHD ZULKHAIRI BIN IBRAHIM...

0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen