Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Sunday, January 8, 2012

sometimes..

assalamualaikum..bismillah..
alhamdulillah,harapnya korang sihat sejahtera,sentiasa dilindungi Allah..
aku di CFS IIUM PJ sihat bersama teman2 sebilik..
4 orang adik junior dan sorang lagi same ngan aku..seumur dan sekos ngan aku..
bile masuk sini,aku sedia aku akan bertemu dengan orang2 baru,muka2 baru dan jiwa2 baru..
jadi persediaan yang dikatakan oleh aku adalah persediaan aku menghadapi masa depan aku di Petaling Jaya nih..
ini baru kampus kecil,nanti kat gombak lagi la aku kene bersedia..
aku kene sedia terima ape akan aku hadapi ketika study nanty,aku kene terima siapa budak bilik yang bakal bersama dengan aku,aku berharap aku kali ini dapat berubah..
berubah kenapa,kerana dulu aku lain..
sekarang aku sedar ape kesilapan dan semoga ia dapat diperbetulkan..
aku gembira dengan hidup sekarang,


0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen