Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Saturday, February 25, 2012

aku rela pergi dulu..

assalamualaikum..bismillah..
harap pembaca semua sihat..trima kasih kerana menyokong..
alhamdulillah,aku masih lagi bernafas di dunia ini dengan keadaan fizikal dan semua masih baik..
tapi aku terfikir sejenak..
dalam kesunyian seorang diri,jauh dari umi dan walid..adik beradik yang comel2..
aku terasa sebak,
sudah hampir sebulan aku tidak pulang ke rumah..menatap wajah ibu bapaku..
dalam hatiku,terdapat sudut delima perasaan yang tak dapat diungkapkan..
aku sebagai perempuan yang sememangnya fitrah memerlukan seorang pendamping untuk meluah perasaan,membahagi kasih bersama seorang lelaki,sedangkan satu sudut lagi aku memerlukan walid dan umi,kerana mereka tempat pertama aku mendapat kasih sayang,menjagaku dengan baik,tak ade sesiapa yang mampu menjagaku sebegitu rupa..
bile aku terfikir tentang kahwin,akan terdetik di dalam hatiku,
bile aku sudah dimiliki oleh suamiku,aku mungkin akan berjauhan dari umi dan walidku..
hidupku mula berubah,aku perlu sendiri...
andai aku ditakdirkan pergi dahulu sebelum umi walidku pergi,maka aku terima Ya Allah,kerana itu lebih menenangkan bagiku,.
daripada aku melihat jasad mereka,membebankan mereka dengan air mataku...
aku rela kerana adik beradikku yang lain masih memerlukan kasih sayang mereka Ya Allah..
biarlah takdirku untuk bersama mereka sebentar,namun adik beradik ku dapat merasai kasih sayang mereka yang berkekalan hingga ke syurga..
semoga Allah mengampuni dosa ibu bapa kita..Amin..
tiada ape yang terpenting di dalam  hidupku hanya mereka...



P/s: menangislah akan dosa2 mu kepada ibubapamu semntara mereka masih hidup,sebelum ia meninggalkanmu unutk selamanya

0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen