Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Thursday, February 2, 2012

mane satu??nak ke tak nak?

assalamualaikum..bismillah..
alhamdulillah..hari nih..aku rase sangat lega..
kerana dapat mengulang hafazan hadis..
seronok gak..
tapi ade yang tak seronoknya..
aku sedang berfikir2 dari hari pertama aku dftar sem 3 nih..
aku fikir dan terus fikir...
aku layak ker jadi mentor???aku nak jadi mentor kerr??aku serius nak jadi mentor dan kena ade komitmen lebih sikit selain study tok sendiri??
ooowww!!!!fikiran aku kabur dan kabut..
ape jawapan yang patot aku letak..
esok last daftar tok jadi mentor...
tapi fikir2 balik tak nak tapi kalau tak nak rugi..sebab ruginye..
aku tak dapat pengalaman dalam menjadi sebahagian dari bidang guru..
owww....
ape nih dah berlaku...celaruku..
ya atau tidak..pilih mane nih?

0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen