Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Saturday, March 31, 2012

alamak,orang dah mule bertanye..

assalamualaikum..bismillah..
hhuk..batuk2..
woww!!!seram tol..kena buat assignment kahwin waktu belajar..
so nak dapatkan feeling mestylah kena rasa macam betol2 nak nikah awal kan..
ayoo...ape perasaan aku pon tak tahu..
sampai termimpi siap mak ayah boleh ketawakn aku..
sebab mak ngan ayah aku tak sabar nak suruh aku bernikah..
pelik2..haha2..jauh panggang dari api.
ayam panggang pon tak dapat masak lagi nih sebab api takde..haha
macam mane erh..nak feeling sikit laa..
saye sokong nikah di waktu masih belajar...
hehe
pasangan tersebut kedua2duanya sedang menyambung pelajaran..
tiada ape yang dapat menghalang..
pernikahan bende yang suci..hehe
oleh itu terimalah satu gambar..
erkk...harap maklum aku tak bersungguh pon tentang kahwin..ini cume untuk feeling2


1 SuKee TuLis yeE:

  1. ape2 un aq tetap support ko!!terbaik ^_^

    ReplyDelete

Silakan Untuk Komen