Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Monday, June 25, 2012

Sabar jelahhhh!!

assalamualaikum..
pernah tak rase macam malu muke?
sebab kite kenal orang,orang tak kenal kita..
okeyh nak diceritakan..cube korang jadi di tempat aku..
aku disuruh si A carikan orang untuk jadi ahli kerja sekali dengan aku..
lepas tu,aku carikan..
okey,aku cari 3 orang dapat lah diowg yang memang berpengalaman..
aku bagi lebih 4 orang...
mereka nih,memang ade komitmen kat orang lain..
jadi selesai sudah kerja aku..
esoknye,aku tengok kat laman mukabuku..diowg tengah
bincang2 gaye tak nak join...
aku rase nak tumbuk muke diowg...
sebab ade due comment2 yg aku tak berkenan diowg tu kate :'aku no die pon takpenah smpn.. baruni 1st time contact.. mane die dpt no aku pon aku xtau',,,,,,,' ak pun cm tk sure ahhh...ak nih jenis setia orgnyerr'
poii...aku dapat nombor dye dari kwn baek dye tu..
panas key...walaupon waktu malam memang sejuk..huhhh..
aku dapat pon sebab tuk join program gtu jugak..
jadi ape pasal laaa masalah diowg tuhh..
keje..org nak bagi rezeki ambik lahh..
ikut la kalau tak nak ambik...
suke hatilahh,..
 buat panas di tengah malam jee..
dasar lelaki...

0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen