Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Tuesday, July 24, 2012

ape yang PENTING!!!

assalamualaikum..bismillah..
alhamdulillah,masih dapat idea untuk menulis..
wahh..ape maksud apa yang penting??yess..itulah die..
aku sebenarnye,nak bagitahu..
kat korang tuwh..nampak..aku tuju kat mu laa..khas nih..
okeyh..
tahu tak ape maksud pentingkan quality bukan quantity..
sekarang aku baru melalui kesusahan nak merebut kos..
owh yaa..ape maksud aku??
aku sedang beritahu kepada budak2 u...tuttttt...
u aku le tuu..
add byk subjek,langsung tak ingat kat org dah..
pastu abis closed..
pehh..sape tak mengamuk...kan2..
ade amek 18 ch,20 ch...amboi..
ang baru masuk..ape kate try amek sikit2 dlu..
kite pentingkan quality bukan quantity..
so bek pikir k...
lu pikir laa sendiiri...=)

Photobucket

0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen