Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Saturday, October 13, 2012

sambungan pehh baju mu seksi 2

sambungan..
aku tahu korang tak nak bace byk2,,aku buat la episod..
otw balik,atas kete kiteowg bincang pasal bebudak nih..
aduhai..
kiteorg bukan gelak kerana kelakar,tapi kami sedih lihat situasi nih..
adik2 yang baru darjah 5 @ 6...kesian diowg..
diowg telah menjadi mangsa keduniaan yang direka oleh keluarga mereka dan suasana mereka sendiri..
aku kecewa sangat melihat org melayu yg langsung tidak malu membuka aibnya sendiri..
kami yang dah besar pon tak tahu lagi makna cinta sepenuhnya,apatah lagi mendalami cinta yang hakiki dan abadi...adik2..
aduhai adik2,tidak kah kau tahu,kecewa ibubapa dan murkanya Allah lebih hebat dari yang kau tahu..
sedihnya bangsaku..walau kau telah melewati kemerdekaan tetapi hati dan jiwamu sebenarnya masih dibelenggu dan di jajah..
aku tak tahulaa..di mana lagi cara dan usaha yang boleh di buat selain bermula dari rumah dan ibu bapanye...
itulah yang paling aku takutkan,bernikah itu bukan kerja mudah,tetapi ia melewati segenap masyarakat,
dari rumahlah terbentuknya masyarakat..
agamamu hanya pada keturunan bukan di jiwa..
Ya Allah hibanya jiwa ini melihat hambaMu yang tidak mensyukuri nikmat yang ada...
Astaghfirullahaladzhim..Ya Allah ampunilah kami..=(
Photobucket

0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen