Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Saturday, July 6, 2013

aku juga punya impian

bismillah..
baru aku nampak..blog ini byk aku nukilkan tentang luahan perasaanku..
mungkin ini cara aku meluahkan perasaan..
aku tidak pandai menzahirkan dengan cara tetapi dengan menulislah aku mampu mewarnakan apa yang aku rasakan sekarang..

hmm..aku hanya perempuan biasa...
aku juga punya impian...
aku lihat,senyum dan di dalam hati menitis titik sedih itu..
tapi aku cuba tersenyum agar zahir ini akan terus terlihat ceria..
biarlah sendu itu di dalam jiwa ini saja..

setiap kali aku lihat dia,
dia selalu di minati ramai tak kira cerdik pandai beragama dan bergaya
dan orang yang meminatinya itu sentiasa mengambil tahu tentang dia,
dan orang yang meminatinya itu sentiasa menceritakan keayuannya,kelembutannya,
dan orang yang meminatinya itu bersungguh untuk mendapatkan dia,menjaga dia
dan dia mungkin berhak memiliki semua itu..

buatku,mimpi itu hanya di siang hari
yang tidak mungkin menjadi kenyataan...
kerana aku hanya insan yang bukannya seayu dia,selembut dia..
kerana itu aku hanya berhak bermimpi sebagai orang yang
mengharap kepada yang sebaliknya...

terkadang berfikir sendiri..
dia yang bersamaku ini adakah terpaksa atau kasihan..




Photobucket











0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen