Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Monday, July 29, 2013

sudahkah sempurna segala amalanku?



assaLAMualaikum..bismillah..alhamdulillah,mampu menulis sebaris rasa di halaman usang ini

sejak akhir ini..aku terasa mudah tersentuh..

Allah,tersentuh hati ini bile baca status di bawah ini,bilakah diri ini akan rasa sepertinya...hmmm


niqab itu bagi saya "sentuhan" Allah.
bukan saja anugerah tapi REZEKI BESAR yang perlu dikendurikan.
niqab ini tarbiyah ulung khas buat wanita.
dengan niqab, saya nak buat jahat pon dah tak sanggup.
dengan niqab, saya yang marah meluap-luap sampai nak menyumpah pon saya tak sanggup.
dengan niqab, saya sentiasa berada didalam kawasan berbaik sangka.
dengan niqab, saya menjadi ingat saya ini WANITA WARISAN RASSULLULAH.
dengan niqab, saya jadi sentiasa berasa cukup didalam urusan-urusan dunia.
dengan niqab, saya mengalami peristiwa manis setiap hari leps itu akan menangis pula berhari-hari.T_T
dengan niqab, saya merasa oh!aku terlalu sempurna menjadi wanita islam.
dengan niqab, saya menjadi redha, lapang dada,sabar...ah!indah!
pokok pangkal,NIQAB pemula akhlak dan sahsiah, pertahanan ibadah dan persiapan seorang syahidah!
yang penting NIQAB inilah bagi saya
JALAN MENUJU KAMAR SOLEHAH yang ABADI.insya Allah...

sangat teringin menjadi sepertinya..
Ya Allah..permudahkanlah segalanya untukku..


Photobucket






0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen