Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Tuesday, August 6, 2013

pemergian mereka..istimewa..

assalamaualaikum..
bismillah.
alhamdulillah aku mampu menaip lagi untuk menyampaikan ilmu atau ape2 yang berfaedah..
apa khabar ramadhan anda?
baik atau sebaliknya..
harapnya bulan mulia nih baik2 saja ya saudara..
hmm..dlam bulan ramdhan nih..
aku telah dengar dua berita bagi aku sangat istimewa..
beritanya mendukacitakan tetapi ade juga iktibar yang boleh diambil..
ia berkaitan dengan kematian..
sorang adalah bilal di bangi..beliau meninggal dunia ketika di dalam sujud solat sunat..
Allah sempurna rasa pemergiannya..
istimewanya beliau dapat menemui Tuhan ketika bersujud dihadapan penciptanya..
Allah,husnul khatimah sungguh..
sorang lagi,dia meninggal pada bulan ramadhan 27 ramadhan,
apa yang menyebakkan,aku dapat baca kat blog dia..
pengalaman dia mengalami sakit hepatitis c..
aku nih sihat langsung tak hargai masa yang ada..
dia telah pergi mengahadap Illahi ketika usia yang masih muda..sebaya dengan aku 21 thun..
istimewanya dia..
semoga dakwahnya semasa dia masih hidup sampai kepada semua yang membacanya...
anda boleh melawat blognya..jgn lupe kirimkan Al-fatihah kepada dia..
ely izran



Photobucket

0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen