Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Saturday, December 3, 2016

December favourite

Annyonghaesayo (dlm hati jual sayur sangat)
Haha,hai pembaca dan pengunjungku...
Terima kasih klik link ni..
Kamsamida...
Alright, aku nak kongsi apa ya dengan korang kali nih,favourite aku nih bertukar² everyday or everyweek..
So yang aku nak share adalah: (tararaaa!!!)

1) susu kelapa,weyh tak tipu susu nih macam coconut shake,cuma die tak berais dan tak rasa krup krup isi kelapa je,tapi overall aku terima cintanya,haha Dutch Lady Coconut Delight. Korang kene cuba.
#susu #macamcoconutmilkshake #dutchlady

2) jeruk mangga muda,hei hei hei jeruk nih laku jee,bagi laa kat sesape peminat jeruk² habis semangkuk. Korang mesti tahu dah cara buat kan,tak payah la bagitahu kot ehh,kalau nak tahu juga,comment bawah okey geng.


3) air campuran halia muda,timun,daun teh asli,cuka epal,limau nipis,minyak kelapa dara,air alkali,air biasa. Haha,banyak weyh,peduli apa,apa yang ada campur je. Prinsip tidak membazir dipegang. kikiki.
#buangangin #sihat 


Okeylah,itu saja la yang aku nak tulis,lain² simpan dalam hati beri pada Allah. So goodbye korang. assalamualaikum.

P/s: weyh first update blog gune fon. Jangan lupa makan sihat okey. Jaga solat,jaga iman,jaga hati. Kemain nasihat. k stop.
Photobucket

0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen