Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Sunday, December 11, 2016

Penting?

Bagi aku,aku tak nak ada kawan yang sejenis dari kaum lelaki. Sebab kalau kawan lelaki, dia juga teman aku, dia juga tempat cerita aku, dia tempat aku berkongsi perangai senget² aku, dia orang yang selalu ambil tahu pasal aku, dan yang terakhir dia adalah orang yang akan mendampingi aku selepas keluarga aku (bakal suami/suami). Ya,memang aku bukan macam korang yang bebas, kuat hati, tak kuat perasan. Aku jenis yang susah nak bergaul dengan manusia lelaki. Jadi kalau tibe² lelaki yang dah lame sangat take care keadaan aku, selalu sangat layan perangai aku, ada saje nak diceritakan kat aku walau sekecil benda, dan banyak lagi perkara yang membuat aku perasan maka dia telah buat aku rasa perasan sebagai seorang yang penting dalam hidup lelaki. Aku lupa yang lelaki boleh berlakon, bertopeng, menipu, berubah. Aku benci sangat dengan perangai perasan aku. Aku dah cuba,tapi aku memang macam tu, hati tisu, hati yang mudah makan kata² dan perlakuan baik. Jadi cukuplah, kalau setakat nak kawan atas nama kawan, tak perlu cari aku. Biarkan aku saja, biar aku rawat sendiri penipuan yang kaum lelaki pernah datang dan pergi seolah mempermainkan itu.

Photobucket

0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen