Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Tuesday, January 31, 2012

aku insan yang biasa

assalamualaikum..bismillah..
alhamdulillah aku sudah bape lame tak post..
takde idea pulok..
mane nak amek nih..
senang cerite..aku aritu g karnival buku karangkraf kat Shah Alam..
hehe..awal2 semangat toll!!
bertolak dari KL Sentral tengahari..sampai kat Shah Alam..sebelum zohor..
pastu tak tahu nak naek ape..tunggu bas lame pulok!!
hehe..tunggu punye tunggu dapat g dengan gembirenye!!
tapi sedihnyee..aku tak cukup duit,jadi aku mampu tengok jee..
amek bende2 free jee..=(
lastly balek tuu
takde bas sedia sampai ke shah alam...sedih tol..
jumpe mak cik!!
dye tlg kami tok pulang,,,wahh kami bersyukur..
kami naek bas ngan mak cik tuww..kami turun pintu UM..
dari citu la bermulanya kesesatan melampau..
sesat tahap devo...hehe..
tak tahu lak UM ade 3 pintu!!
dari KL,Damansara dan PJ..
bape batu ntah kiteowg dah jalan tak tahu..
nak pengsan gak rase..tapi tak pengsan2..naseb baek Allah bantu kami..
bertemu ngan pelajar UM..
dah sampai pintu PJ,kami terus jalan kaki sampai Jaya One..bayangkan..
memang sgt seronok!!
kaki rase lembut dilenturkann!!hehe..
sampai bilik memang pengsan..
thats all...from me...

0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen