Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Sunday, January 8, 2012

bikin panas je WIFI

assalamualaikum..bismillah..
alhamdulillah ari nih aku check in mahallah..
mahallah aisyah pulok tuwh..adoi!!
naseb la elok sumenye tapi creck sikit la,aku tak dapat line WIFI..
asyiknye poor je..owhh..so sad..tak dapat blog k..
so bile aku nak on9,aku kene g kat bilik kawan aku blok a..
aiseh..tak sukew taw..susah i nak online..
nape u buat cmni k..
dah la...tak dok gapo pon..okeyh..
kembali kepada asal,aku sangat bersyukur..
kerana mahallah nih ade kelebihan sendiri..
tahniah k..
aku pown dah dapat jadual tok kelas2 yang akan bermula 11/1 nih..
alhamdulillah..gembira dan tak sabar nak pergi kelas dan study..
k lastly buat sahabat2 pembaca blog,semoga anda sentiasa beristiqamah ketika melakukan sesuatu..
lakukan dengan bersungguh,biar sedikit2,agar lame2 jadi gunung..
okeyh lastly,selamat datang pelajar nila ke kampus Petaling Jaya..
ini adalah gambar yang dapat aku hasilkan kerana frust tak dapat WIFI..

0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen