Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Saturday, August 4, 2012

Segmen dari Jiakreatifelt :jom kumpul duit raya

assalamualaikum!!
bismillah...


ahaa..sebelum join nih..tolong laa aku nak kumpul duit raya nih!!tunggu je sampai dye dah habis reload erh..


wahh..korang dah berjaya tekan semua..terima kasih atas kejujuran,aku suke kawan ngan korang..
tolong erh!!tekan sampai dye dah abis reload..

tag kawan: fiqah , farain
Photobucket

9 SuKee TuLis yeE:

  1. terima kaseh,joined dear..done klik:-) ..jmput kawan2..utk join yaa..ramadhan kareem..

    ReplyDelete
  2. done klik iklan kamu..thanks tag.. hehe (:

    ReplyDelete
  3. hai,sy tag awak di http://coretangirlblog.blogspot.com/2012/08/3-anis-ramadhan-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. Good luck !!!
    Salam kenal ….
    Sudah diletak URL anda dibloglist saya…
    Hanif blog bloglist - klik sini
    Bloglist adalah berdasarkan abjab
    Setiap minggu saya akan merayau di bloglist

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Raya Aidilfitri!!!!!
    Selamat bercuti dan jika pulang ke kampug hati-hati di jalanraya
    Blog aku pun cuti gak ….hehhheeh
    Tapi entri tetap ada sepanjang hari..
    Cuma tak ler blogwalking …hahahahah
    Selamat Hari Raya

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum.. Selamat hari raya maaf zahir dan batin...^_^
    http://lokmanramli.blogspot.com/2012/08/selamat-hari-raya-aidilfitri-daripada.html

    Dari lokman, bakal isteri dan keluarga.

    ReplyDelete
  7. Jemputan rasmi buat anda…
    Promosi sikit……hehehe
    Dijemput sertai segmen saya ini:
    http://hanifidrus.blogspot.com/2012/08/hanifidrus-segmen-menerjah.html

    ReplyDelete

Silakan Untuk Komen