Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Saturday, December 17, 2011

minggu yang paling buzyyyaaaa...

assalamualaikum..bismillah..
ari nih ari yang free..boleh update blogspot yang sudah ditinggal beberapa tahun..
kerana ape aku katakan tahun..
kerana aku sayang blog nih..
mcm lagu anuar zain tuwh..
"sehari ku rasa bagaikan setahun"
hehe..okeyh main2 je k...
alhamdulillah..aku baru habis program bersama Telaga Biru..
aku bersyukur sangat dapat jadi sebahagian dari mereka..
antara fasi yang terbaek..adalah..semua fasi muslimin dan muslimat tak termasuk saye..
saye baru belajar..hehee..
okeyh...cmnih laa..
aku g kem SUPER AULAD ADVENTURE SELANGOR...
my name is Kak Dila..hee
okey...sebenarnyee.tugasku sebagai fasi..
adik2 kat ctuw sume comeyl2 semart2...
bijak2 tuu
hehe...dan aku memilih grup 9 sebagai amanah keduaku..
kerana amanah pertama aku adalah menjaga semua adik2 di kem nih..
pengalaman di sini banyak memberi aku inspirasi..
ketika mana kesulitan ape yang dijalani oleh seseorang fasi kalau memastikan kelancaran program tersebut..
cara mendekatkan diri kepada adik2..
awal2 dalam kumpulan,memang tak hot sgt..
mungkin aku perlu pendekatan yang lebih kepada bergembira dengan adik2...dan guna tips dari teman2..
selain tu,ade jugak rase terkilanku kepada adik2,mengapa la tak nak volunteer..takpe dik yee..
sikit2 ye belajar..nanti berani yer..
akak pon camtu gak dulu..hehe
langsat2...
kalau nak diceritakan dalam blog nih tok 3 hari..mungkin penuh dan menjemukan pembaca..
jadi sikit2 pon jadilah..hehhe
saye sgt gembire dapat berkongsi ilmu dengan adik2 tentang solat,wudhu',dan lain2..
heee...eyh2 perasan tak tadi gune aku kejap guna saya..
aishehh masalh2..hehe
okeyh ituwlah kenangan yang diingati selalu..13/12/2011
akak memang ade silap akak sendiri,insyaAllah same2lah perbaiki..
balik je terus rase sunyi sebab ape??
sebab adik2 sume da balik...tringatlah kembali kenakalan adik2 nih..
esoknye akk g berlayar ke PD,tido sane..
and ari nih tbe2 dapat call dari komander Shazni..
kem tok esok selama 7 hari..
huu..
seronoknyee...
tak sabar dan semoga akk dapat kumpul semngat dan perbaiki kesilapan akk..
hehe






okeyhh...penyelitan gambar sudah dilakukan..
aku sangat mengantuk..heee...
gambar sepenuhnya dari cik rozek...mekaseh cik rozek..
jadi aku harus melelapkan mata sebntar untuk menunggu misi yang akan dtang esok bersama..
team ukhwah baruku..
hee..^_____________^



0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen