Pages

:::SELAMAT DATANG KE CELAHANHATI92::: Hidup dengan cinta Allah baru kau tahu nilai kehidupan di akhirat
Saturday, November 2, 2013

aku suka dia suka tak?

assalamualaikum..bismillah..
alhamdulillah aku masih mampu menaip serangkai kate buuat anda2 semua..
yang setia membaca..
walaupun aku tahu tulisan ini cume sekadar diari mini..
hidup nih kadang2 dugaan nya diluar apa yang dijangkakan.,
apa yang perlu ader dalam hidup kita adalah berdoa..
bersyukur dan memahami..
semua yang terjadi..
aku teringin sgt nak g Genting dan Gunung Belum..
bukan saje2 nak g Genting..
aku nak nikmati kesegaran alam yang diciptakan tuhan..
aku nak nikmati dan menghargai..
setiap hari aku akan cube ambil peluang lihat gunung dan keindahannya buat aku semakin teruja..
dapat tak?nanti suami aku nak bawak tak?
Gunung Belum memang lagi seronok..
kalau la aku dapat pergi menikmati dengan seseorang yang istimewa..
itu kenangan yang paling indah kerana dapat melihat kebesarannya dengan jelas..
aku cube setipa hari bayangkan bukit bukau yang aku lihat mase g kelas mcm kat gunung belum..,
rindu suasana itu..
aku harap dapat pergi sebelum aku meninggalkan dunia yang fana..penuh dengan nikmat dan rahmat tuhan..
semoga aku dapat mengambil i'tibar dari kejadian2 tuhan berikan kepada aku nih,,
rindu Allah..aku cube...












Photobucket

0 SuKee TuLis yeE:

Post a Comment

Silakan Untuk Komen